aktualizacja Kłopoty z wodą w dzielnicy Śródmieście w Rybniku. PWiK wydała pilny komunikat
Mieszkańcy rybnickiego Śródmieścia nie powinni korzystać z wody wodociągowej aż do odwołania. Trwa płukanie sieci po tym, jak doszło do awarii.

W niedzielę o 19:50 PWiK w Rybniku opublikowała aktualizację dotyczącą awarii studni przy ulicy Tęczowej
- Próbki wody pobrane przez laboratorium PWiK Rybnik wskazują na prawidłowe parametry wody w większości lokalizacji wskazanych w pierwszym komunikacie. Ograniczenie korzystania z wody dotyczy zatem wyłącznie ul. Tęczowej i ul. 3 Maja 19. W tych dwóch lokalizacjach dostawa wody będzie systematycznie przywracana w związku z trwającym płukaniem sieci i po uzyskaniu wyników analizy próbek wody potwierdzających właściwe parametry wody - informuje przedsiębiorstwo.
W razie jakichkolwiek pytań oraz wątpliwości można się kontaktować z dyspozytorem PWiK Rybnik pod numerem telefonu: 32 43 28 019.
Wcześniej:
W niedzielę (23.02.) o 17:00 PWiK w Rybniku opublikowała pilny komunikat skierowany do mieszkańców dzielnicy Śródmieście.
W związku z awarią pompy w studni na ulicy Tęczowej i koniecznością wykonania płukania sieci, do odwołania prosimy nie korzystać z wody wodociągowej mieszkańców śródmieścia Rybnika przy ulicach:
- Tęczowej
- Tadeusza Kościuszki
- Dworcowej
- Miejskiej
- Piłsudskiego
- 3 Maja
Woda, jak wyjaśnia PWiK, nadaje się wyłącznie do celów sanitarnych. Potrzebę dowozu wody pitnej należy zgłaszać do dyspozytora PWiK Rybnik pod numerem telefonu: +48324328019
Mobilny punkt poboru wody znajduje się na ul. Tęczowej przy nr 7.