Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
o wiele ważniejsze jest znaczne obniżenie kosztów budowy trasy na Rybnik która to posłuży rzeszy ludzi, niż spełnianie widzi mi się kilku miłośników wożenia dupy drezyną po nieużywanym od lat szlaku - kto niby maiłby ponieść koszty przywrócenia tego szlaku do ruchu? a jeśli chodzi o żwir - skoro nikt nie pomyślał nawet o tym żeby przy budowie zbiornika wykorzystać szlak kolejowy do przewozu milionów ton materiałów na wały, to chyba nie myślisz że do przewozu żwiru o tym ktoś pomyśliNapisany przez ~thhr, 16.04.2025 15:03
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.137.222.1 / ec2-3-137-222-1.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)