Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Akurat z rozróżnianiem nie mam problemu. Poza tym rozdzielanie każdego sygnału na kategorie które do manewrów a które do jazd pociągowych nie dotyczyły tematu jaki poruszałem. Mianowicie pokazywałem przykłady zachować tarcz zaporowych względem grupowych semaforów wyjazdowych, więc rozdzielanie tego na jeszcze niższe kategorie w tym wypadku wprowadziło by całkowity mętlik dla czytającego. Także podstawowe informacje o zachowaniu tarczy względem semafora opisałem.Napisany przez Artur Klimek, 18.05.2013 00:01
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.144.114.4 / ec2-3-144-114-4.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)